I AM YOUR WIFE! (eckerlilas) wrote,
I AM YOUR WIFE!
eckerlilas

  • Location:
  • Music:

GCH in da house

I only have a second so I'll post the real concert details (with pictures) later.

We saw Gym Class Heroes last night with KOS, P.O.S. and Rx Bandits. Yes, I just had a baby less than two weeks ago and I went to a concert....stood in the pit....a-clingin' to the barrier. I am still Shonna, after all. *wink*

I enjoyed each band immensely. And WOW. They played very long sets!

P.O.S. was awesomely sweet. Pictures and stories to come.

The cute Asian kid from Rx Bandits can thrash on guitar. He is also so very sweet (pictures to come with this one too). The bassist continually flirted with my cousin Carlie. He was pretty much adorable. ryogrande, this boy is too cute. I thought of you when we talked to him after the show. XD

I have an amazing pre-concert/and M&G story about Sashi and Matt....this story also includes major cuteness with a minor amount of Shonna sadness. You'll see. (more pictures - are you sensing a trend?).

But yeah. Great show. I promise to make with the details very soon.

PS - UGH on the FOB concert date changes. I mean, it is actually good for me in many ways (Spencer will be older and the teenagers will be out of school). But not so good for so many of my lovely friends! JUST UGH in general. Those boys better have a good reason for these reschedules.

I love y'all. I miss my flist so much. I have no time to read stories or anything. I pretty much just take care of the baby and watch the Astros on TV. Not that I'm complaining, but I MISS YOU GUYS!

*CUDDLES*

PPS - OMG y'all! schuyler and eleanor_lavish are the best! Seriously. You two, I totally cried when I got the mail today! They sent me the most adorable DYW merch for baby Spencer! I'll take pics of the goodies for all to see! I can't wait 'til he's big enough to wear them! *hugshugshugs* I'm crying now just thinking about it! Amazing friends, that's what y'all are! <33333
♥♥♥
Tags: baby spencer, concert, gch
Subscribe

  • We're gonna put you in a trance with a funky song!

    Ahahahaha, to make my life EVEN MORE RIDICULOUS, apparently I am seeing NKOTB tomorrow night. My cousin Salena (who works for Clear Channel) just…

  • HEY HEY HEY

    I live on twitter and tumblr these days. Well, I live on twitter, and I creep on tumblr. I'm shonna99 on both, in case you want to follow me (and…

  • HI!!!!!!!

    Wow, Livejournal. I keep promising to get back on here and read/post more, and then life gets in the way. I'm gonna try this thing again. I miss…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 16 comments

  • We're gonna put you in a trance with a funky song!

    Ahahahaha, to make my life EVEN MORE RIDICULOUS, apparently I am seeing NKOTB tomorrow night. My cousin Salena (who works for Clear Channel) just…

  • HEY HEY HEY

    I live on twitter and tumblr these days. Well, I live on twitter, and I creep on tumblr. I'm shonna99 on both, in case you want to follow me (and…

  • HI!!!!!!!

    Wow, Livejournal. I keep promising to get back on here and read/post more, and then life gets in the way. I'm gonna try this thing again. I miss…