I AM YOUR WIFE! (eckerlilas) wrote,
I AM YOUR WIFE!
eckerlilas

Yay Winter!

I want ALL of the movies. All of them. The Hobbit. The Dark Knight Rises. Prometheus. Mission Impossible. Other movies I've seen trailers for....yeah ALL OF THEM.

I have so much sweet making and other Christmas stuffs to do tomorrow.

Someone should find me a babysitter for the day after Christmas. My moms are going to spend the day at Delta Downs and I REALLY WANNA GO. I don't have, like, MONEY, but I just wanna go and get away for the day. Is that so wrong?

Hey, I'm slowly sending out Christmas cards...if you want one from me (obviously LATE, but oh well), message me with your address, please :D.

Also, I ALWAYS want cards from y'all....just so you know. :D

Okie dokie, I'm off to wrap a couple of presents, read a little fic, then get to sleep. MUAH!
Tags: christmas, holiday cards, what a life i lead
Subscribe

  • We're gonna put you in a trance with a funky song!

    Ahahahaha, to make my life EVEN MORE RIDICULOUS, apparently I am seeing NKOTB tomorrow night. My cousin Salena (who works for Clear Channel) just…

  • HEY HEY HEY

    I live on twitter and tumblr these days. Well, I live on twitter, and I creep on tumblr. I'm shonna99 on both, in case you want to follow me (and…

  • HI!!!!!!!

    Wow, Livejournal. I keep promising to get back on here and read/post more, and then life gets in the way. I'm gonna try this thing again. I miss…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 4 comments