?

Log in

No account? Create an account
 
 
20 October 2008 @ 01:42 pm
STUMP! Look-alike Meter  

MyHeritage: Look-alike Meter - Pedigree chart - Dynasty


HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAAHAHA!

*shifty eyes*

Tags:
 
 
 
a hipster plot device: [b-fob-all] cakecatchmelike on October 20th, 2008 05:44 pm (UTC)
lmao
I AM  YOUR WIFE!: pete is patrick's favoriteeckerlilas on October 20th, 2008 05:51 pm (UTC)
hehehe.

I didn't even mess with the results or anything. I was like...okay. I am okay with this.
but you won't be fooling mewishforhome on October 20th, 2008 05:47 pm (UTC)
Oh man. I started to laugh, but I still have abit of a cold, so it turned into a coughing fit. Damn you. >.> Ahahahaha, omfg.
I AM  YOUR WIFE!: Pete picks his nose!eckerlilas on October 20th, 2008 05:55 pm (UTC)
Awww bb! *hugs* Don't be SICK!



I MISS YOU!
but you won't be fooling me: bden - hand over mouthwishforhome on October 20th, 2008 08:17 pm (UTC)
I miss you too. I don't have you on AIM or anything...
I AM  YOUR WIFE!eckerlilas on October 20th, 2008 08:35 pm (UTC)
eckerlilas99


!!!!!!!!!!!!!!!!!!
but you won't be fooling mewishforhome on October 20th, 2008 08:39 pm (UTC)
i'm wish4home.
Ally M.nametags on October 20th, 2008 05:57 pm (UTC)
So next tour, if you get a m&g you're telling him about his non genetic son, right?
I AM  YOUR WIFE!: patrick - come hithereckerlilas on October 20th, 2008 06:11 pm (UTC)
OH NO HONEY! lmfao

Although that would be pretty hilarious.
Ally M.nametags on October 20th, 2008 06:14 pm (UTC)
I'm just hoping this oddball ock rank system doesn't keep me from making it to one this year. I need to redeem myself after calling him someone else's name in April.
(Deleted comment)
I AM  YOUR WIFE!eckerlilas on October 20th, 2008 06:12 pm (UTC)
HEE! Tori! So he looks more like the man of my dreams than his actual daddy? VERY INTERESTING....
(Deleted comment)
I AM  YOUR WIFE!eckerlilas on October 20th, 2008 06:19 pm (UTC)
♥♥♥
Jacque Khan!eliwoodsgirl182 on October 20th, 2008 09:35 pm (UTC)
Omg.
You deff. need to show this to Patrickkk.
I am sure it woulddd creep him out... In a good wayyy.
desperate and a little delusional: patrick - readin' your pornanothersadsong on October 21st, 2008 02:18 am (UTC)
LMAO! well, now spencer and bailey can't date, because they're apparently RELATED, WTF!?!?!

patrick stump, comin' around to father our children while we sleep.

Ariel: greta patrickkatieupsidedown on October 21st, 2008 03:37 am (UTC)
I seeeeeeeeee